Intrebari Frecvente - Reina Bijou

Comenzi:

1. Cum pot plasa o comandă? (Whatsapp/Messenger/Site/E-mail)

Comanda poate fi plasată pe Whatsapp/Messenger.

2. Care este valoarea minimă a unei comenzi?
Nu se impune o valoare minimă a comenzii.

3. Serviciul de personalizare, customizare sau retuș este gratuit?
Da, procesul privind personalizarea(gravarea), customizarea și retușul sunt gratuite.

4. Pot plasa o comandă online cu ridicarea coletului din magazinele fizice?
Da, se poate plasa o comandă online cu ridicare din magazinele fizice:

– Bulevardul Unirii nr. 20, Focșani, Jud. Vrancea;
– Bulevardul Unirii nr. 48, Focșani Jud. Vrancea;
– Calea Moldovei nr. 32, Focșani, Jud. Vrancea (Focșani Mall);
– Calea Moldovei nr. 32, Focșani, Jud. Vrancea (Focșani Mall – insulă);
– Bulevardul George Coșbuc nr. 251, Galați (Shopping City Galați);
– Calea București nr. 80, Craiova Jud. Dolj (Electroputere Mall). 

Plata si livrare: 

1. Cum se face livrarea produselor comandate?
Livrarea produselor se face ramburs prin serviciul de FAN Courier.

2. Se poate plăti în rate contravaloarea comenzii?
Contravaloarea comenzii se poate plăti în rate, însă produsul va fi ridicat (trimis clientului) la achitarea integrală a bijuteriei.

3. Care sunt modalitățile de plată?
Plata se face ramburs prin serviciul de curierat sau în cont.

4. Cât durează livrarea?
Livrarea de obicei se execută între 1-2 zile lucrătoare.

5. Care sunt costurile livrării?
Costurile de livrare: 20 lei în localitățile cu sediu FAN courier și 40 lei în afara localității.

Retur:

Cum pot să returnez un produs comandat online de pe Reina Bijou?
Returul se poate face într-unul din magazinele fizice.

Pot returna produsul în cadrul unui magazin fizic?
Da, returul se poate face doar în cadrul magazinelor fizice.

Garantie:

Produsele beneficiază de garanție?
Produsul are o garanție și atestă veridicitatea aurului de 14K, iar în termen de 30 zile produsul se poate schimba dacă nu este conform și dacă nu a fost purtat în prealabil.